Η αναταραχή στο κόμμα «Ελπίδα για τη Δημοκρατία» της Μαρίας Καρυστιανού συνεχίζεται, καθώς δύο ακόμα στελέχη ανακοίνωσαν την αποχώρησή τους. Οι Αχιλλέας Ρομπογιαννάκης και Αγγελική Λενακάκη, μέλη της Περιφερειακής Οργάνωσης Πολιτών Κρήτης, εξέφρασαν την απογοήτευσή τους για την κατεύθυνση του κινήματος.
Η αποχώρηση των Ρομπογιαννάκη και Λενακάκη έρχεται σε μια περίοδο όπου το κόμμα έχει ήδη χάσει άλλους δύο σημαντικούς συνεργάτες, τον Βασίλη Κοκοτσάκη και τον Θανάση Παπανικολάου. Οι αποχωρήσεις αυτές υπογραμμίζουν τις εσωτερικές εντάσεις και τις διαφωνίες που υπάρχουν σχετικά με τη λειτουργία και τις αξίες του κινήματος.
Αιτίες αποχώρησης
Στην κοινή τους ανακοίνωση, οι δύο αποχωρήσαντες αναφέρουν ότι η αρχική τους συμμετοχή στο κόμμα βασίστηκε στην επιθυμία προσφοράς στην κοινωνία και στην πίστη σε κοινές αρχές. Ωστόσο, επισημαίνουν ότι η πορεία και ο τρόπος λειτουργίας του κινήματος σε κεντρικό επίπεδο δεν συμβαδίζουν πλέον με τις προσωπικές τους αξίες.
«Γνωστοποιούμε την απόφασή μας να αποχωρήσουμε από την Περιφερειακή Οργάνωση Πολιτών Κρήτης για το Κίνημα «Ελπίδα για τη Δημοκρατία. Η συμμετοχή μας στην προσπάθεια αυτή ξεκίνησε με μοναδικό κίνητρο την προσφορά στην κοινωνία και την πίστη σε κοινές αρχές. Ωστόσο, η εξέλιξη των πραγμάτων και ο τρόπος λειτουργίας του κινήματος σε κεντρικό επίπεδο, δεν συνάδουν πλέον με τις προσωπικές μας αξίες και το ήθος με το οποίο αντιλαμβανόμαστε τη συλλογική δράση. Για εμάς, η ενασχόληση με τα κοινά προϋποθέτει πάντα ειλικρίνεια, διαφάνεια και σεβασμό. Ταυτιζόμαστε με την απόφαση του κ. Κοκοτσάκη και τον ευχαριστούμε θερμά για την εμπιστοσύνη και την άψογη συνεργασία που είχαμε όλο αυτό το διάστημα».
Η κατάσταση στο κόμμα της Καρυστιανού φαίνεται να είναι τεταμένη, και μένει να φανεί πώς θα επηρεάσει τις μελλοντικές εξελίξεις και την πολιτική του πορεία.