Η Πολιτική Γραμματεία του ΜέΡΑ25, κατά τη διάρκεια συνεδρίασής της στις 25 Ιουνίου, ανακοίνωσε τη συμμετοχή της στις ενωτικές προσπάθειες που καταβάλλονται στον ευρύτερο χώρο της Αριστεράς. Το κόμμα, που πρωταγωνιστεί σε αυτές τις προσπάθειες τα τελευταία τρία χρόνια, τονίζει τη σημασία του διαλόγου και της συνεργασίας, εστιάζοντας όχι στο ποιος θα αντικαταστήσει τον Μητσοτάκη, αλλά στο πώς θα αλλάξει η πολιτική που έχει πλήξει τη χώρα μετά την εφαρμογή των μνημονίων.
Στο πλαίσιο αυτό, το ΜέΡΑ25 επαναλαμβάνει τη συμμετοχή του στη συμμαχία 'ΜέΡΑ25 Ενωτική Αριστερά', η οποία έχει ήδη συσταθεί και λειτουργεί σε πνεύμα συντροφικότητας. Η Πολιτική Γραμματεία αναφέρει: «Με τους/τις συμμάχους μας πορευόμαστε ενωμένοι, καταρτίζοντας κοινή εκλογική στρατηγική και διαδικασίες συγκρότησης στην πορεία προς τις εκλογές».
Επιπλέον, το ΜέΡΑ25 απευθύνει κάλεσμα σε όσους συμφωνούν ότι η πολιτική των μνημονίων ήταν καταστροφική για τη χώρα και τους πολίτες της. Το κόμμα προγραμματίζει να παρουσιάσει συγκεκριμένα σημεία και διεκδικήσεις για την ανάκτηση πόρων και κυριαρχίας, με στόχο την εκπροσώπηση στην επόμενη βουλή.
Η συζήτηση που εξελίσσεται αυτή την περίοδο αναδεικνύει την αδυναμία ορισμένων δυνάμεων να αποδεχτούν τα πολιτικά όρια που θέτει το ΜέΡΑ25, όπως η καταγγελία των μνημονίων και η απόλυτη αντιστροφή της υπάρχουσας κατάστασης. Αντίθετα, παρατηρείται μια «μεταγραφική περίοδος» στελεχών, που δεν βασίζεται σε πολιτικές θέσεις αλλά σε στρατηγικές για την κατάληψη θέσεων και αξιωμάτων.
Η δική μας μάχη, καταλήγει η Πολιτική Γραμματεία, στοχεύει στην εκπροσώπηση στην επόμενη βουλή με μία κοινοβουλευτική ομάδα που θα παλέψει για την ΕΠΑΝΑΚΤΗΣΗ όσων έχουν χαθεί λόγω των μνημονιακών νόμων, προτάσσοντας τα δικαιώματα των πολλών και την αναστροφή της ζοφερής πραγματικότητας που βιώνει ο λαός μας.