Η ολλανδική κοινωνία είναι σοκαρισμένη από την είδηση ότι μια 15χρονη κοπέλα από το Γκρόνινγκεν συνελήφθη με την κατηγορία ότι δολοφόνησε τους γονείς της. Η υπόθεση αυτή, που έχει προκαλέσει αναστάτωση, αναδεικνύει σοβαρά ζητήματα σχετικά με την ψυχολογική κατάσταση των νέων και τις οικογενειακές σχέσεις.
Σύμφωνα με διεθνή μέσα ενημέρωσης, τα θύματα της φρικτής επίθεσης είναι ο Γιόχαν και η Ματίλντα, και οι δύο 53 ετών. Οι γονείς βρέθηκαν νεκροί στο σπίτι τους την περασμένη Πέμπτη, φέροντας πολλαπλά τραύματα από αιχμηρό αντικείμενο. Η κατάσταση της υγείας του οικογενειακού κατοικίδιου, ενός γκόλντεν ριτρίβερ, παραμένει ασαφής, καθώς η έφηβη φέρεται να επιτέθηκε και σε αυτό.
Η φρικτή συμπεριφορά της ανήλικης
Αυτό που προσθέτει μια επιπλέον διάσταση φρίκης στην υπόθεση είναι η συμπεριφορά της 15χρονης αμέσως μετά το έγκλημα. Όπως αποκαλύπτει η εφημερίδα De Telegraaf, η ανήλικη φωτογράφησε τη σκηνή του εγκλήματος και απέστειλε το ανατριχιαστικό υλικό σε φίλους και συμμαθητές της. Μαρτυρίες αναφέρουν ότι οι γονείς της κείτονταν στο έδαφος με τα μάτια ανοιχτά, γεγονός που προκαλεί σοκ.
Ανακριτικές διαδικασίες και ψυχολογική κατάσταση
Οι αρχές εξετάζουν προσεκτικά το προφίλ και την ψυχολογική κατάσταση της 15χρονης, η οποία παραμένει υπό κράτηση. Τοπικά μέσα αναφέρουν ότι η ανήλικη φέρεται να αυτοπροσδιοριζόταν ως σκύλος, κάτι που ενδέχεται να προσθέσει νέες διαστάσεις στην έρευνα. Ωστόσο, η αστυνομία τηρεί σιγή ιχθύος σχετικά με τις λεπτομέρειες που αφορούν τα προσωπικά χαρακτηριστικά της δράστιδος ή τα κίνητρα πίσω από τη διπλή δολοφονία.